CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 31 maj 2012

Icebound Frostbrood Vanquisher - mount #176

En kompis körde igenom ICC25 normal för achieves igår och en timme innan jag skulle köra mainraid fick jag en invite till Sindragosa och Lich King eftersom det enda achievement jag saknade var Neck-Deep In Vile från Lich King. Det var ganska skakigt med några wipes eftersom det kanske inte var världens bästa grupp och jag var lite nojig över att vi var extremt få ranged-dps, men det gick fint och vi fick inga Vile Spirits alls eftersom bossen dog så fort! Kanon :)

Blev faktiskt klar precis innan invites till Dragon Soul skulle börja, så det var sista tryet, haha. Fick wipa några gånger först eftersom vi skulle ha båda achieves, men det gick ju som sagt bra. Med tanke på hur länge detta achievement legat och släpat för mig var det oerhört skönt att bli färdig - dessutom tycker jag väldigt mycket om frostwyrms! Nu är alla glorymounts fixade för min del, wooh!

2 kommentarer:

Piranah sa...

Grattis! :D hur går det med diablo? Spelar du det något nu?

Steph sa...

Tack! :D jadu, de första dagarna körde jag ju ganska så intensivt - kom till 46 och började på Nightmare och sen tröttnade jag. Har inte rört min wizard sedan dess men har varit inloggad ibland och börjat levla upp en monk, men det är inte ofta jag känner mig sugen alls. Får väl se om suget kommer tillbaka någon dag :)

Skicka en kommentar