CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 3 juni 2012

Rift Stalker Armor

Såhär ser min hunter ut just nu, i tier 5 som är blått och fint! Har egentligen fel boots och bälte men tycker det fungerar rätt bra ihop ändå. Just färgmässigt tycker jag att huntersets oftast är ganska lätta att matcha :) Skulle behöva en fin båge till henne också, både en att använda och en att transmorga till. Har haft väldig otur i LFR eftersom det alltid bara är 1 eller 2 till som rollar men aldrig jag som rollar högst, haha. Senast vann en hunter som kom in precis före Madness också, skapligt irriterande.

Igår skillade jag upp skinning och leatherworking eftersom de är de enda professions jag inte redan hade på någon karaktär. Har ett par skills kvar till just 525 i  LW men eftersom det var väldigt dyrt tänkte jag vänta lite på priserna - dessutom har jag ju redan tillgång till bracer-enchanten :) får nog maxa ut det någon dag framöver!

Utöver det så har jag och Crit börjat köra  gamla raids i jakt på guld och gear vilket är jättekul! Vi har kört Naxx10, Malygos, Ulduar (utom Yogg!), Black Temple, BWL och Molten Core bland annat. Det kan ibland vara lite småknivigt att vara just två men för det mesta går det hur bra som helst och det är framförallt väldigt roligt – skönt att ha hittat något att göra om dagarna också nu när det är så dåligt väder här borta. Regn och halvstorm dagligen! Hoppas på att det fina vädret och värmen kommer tillbaka snart igen.

2 kommentarer:

Critty sa...

Snart är det dax igen!
PUSHA MER DPS!!!!

Steph sa...

Min hunter e ju baws

Skicka en kommentar