CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 24 juni 2012

Beta: Vale of Eternal Blossoms

Jag är förkyld och har varit det i en vecka, hoppas att det ger med sig snart. Det har i alla fall gjort att det blivit en hel del spelande för mig. Har prövat på lite League of Legends, fortsatt levla min monk i Diablo 3, tjänat guld i World of Warcraft och så sent som igår spelade jag lite mer av MoP-betan! Som jag nämnt tidigare så är Pandaria väldigt vackert och Vale of Eternal Blossoms som jag besökte för första gången igår är inget undantag. Ni kanske känner igen statyerna på bilden längst ner från MoP-loading screen? :)

Fick som vanligt en hel del dc's, men har ändå lyckats levla framåt en bit. Får se om det blir level 90 här någon dag framöver. Skulle dock behöva ha lite kompisar eller guildies att spela med, men känner ingen som verkar sugen att köra. Det är ju mycket roligare att pröva instancer (och kanske raids?!) när man är ett gäng som känner varandra och kan sitta skype/mumble samtidigt!

Visst är det vackert?

2 kommentarer:

Patrik sa...

Gillar att detta får mig att vilja installera spelet igen. Galet vackert!

Steph sa...

Haha, gör det! Du måste ju pröva på Mists sen i alla fall! ;)

Skicka en kommentar